.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورای شهر ساری و نامه های مفقود الاثر
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: متاسفانه بسیاری از نامه های مهم اداری که به شهرداری می فرستیم و روی آنها تاکید داریم مفقودالاثر می شوند...

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: متاسفانه بسیاری از نامه های مهم اداری که به شهرداری می فرستیم و روی آنها تاکید داریم مفقودالاثر می شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، محمد دامادی عضو شورای شهر ساری با طرح این سوال که آیا تا بحال تعریفی از مدیریت شهری داشته ایم؟ اظهار کرد: آیا می دانیم می خواهیم به کجا برسیم و هدف ما از برنامه ریزی چیست؟

وی افزود: متاسفانه شاهد گسترش نامتوازن بعضی بافت های شهری هستیم که به دلیل عدم سیاست گذاری شوراست.

دامادی با طرح این سوال که آیا مردم از عملکرد ما راضی هستند یا خیر ؟ تصریح کرد: دلیل نارضایتی مردم عدم وجود برنامه های آماری است.

وی ادامه داد: اگر قرار است پروژه ای اتفاق بیفتد می توان با نظرسنجی مردم را نیز در تصمیم گیری دخیل کرد.

عضو شورای اسلامی ساری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هر ترم عده ای دانشجو فارغ التحصیل می شوند که می توان از حداقل 20 درصد پایان نامه های آنها حمایت کرد.

دامادی همچنین گفت: زمین های ما به صورت غیر قانونی تفکیک می شوند ولی اهرم قانونی شورا ضعیف است و کاری از پیش نمی برد.

سید مهدی رضایی عضو شورای شهر ساری نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح خیابان خیام ساری طرح شفافی ندارد و سنگ بزرگی را که توان برداشتن آنرا نداریم برداشته ایم.

فرامرز نقیبی دیگر عضو شورا نیز اظهار کرد: 6 نفر از مجموع 7 عضو شورا به این نتیجه رسیدند که طرح خیام به نتیجه نمی رسدو باید کنسل شود.

وی افزود: طرح خیابان خیام طرحی است مبنی بر بازگشایی این خیابان از خیابان قارن به سمت خیابان فرهنگ ، که در این راستا باید 226 ملک خریداری شود.

نقیبی با بیان اینکه تا امروز فقط 5 واحد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خریداری شده است گفت: مجموعه عملیات بازگشایی نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بسیاری از نامه های مهم اداری که به شهرداری می فرستیم و روی آنها تاکید داریم مفقودالاثر می شوند!

به گزارش ایسنا، سید علی حجازی شهردار ساری نیز درابتدای سخنان خود گفت: مطالب جلسات شورا حتماً باید قبل از انعکاس در رسانه ها از فیلتر خانم حاجیان مسئول روابط عمومی شورا بگذرد !

بر پایه این گزارش این صحبت شهردار به مزاج خبرنگاران حاضر خوش نیامد و خبرنگاران به تدریج و به عنوان اعتراض جلسه را ترک کردند.

شهردار ساری مدعی بود که مطالب گفته شده در جلسات شورا توسط برخی افراد تحریف می شود.

حجازی خاطرنشان کرد: روز جمعه به عنوان شهردار نمونه برگزیده شدم که به این خاطر از اعضای شورای دوره سوم سپاسگزارم.

وی در خصوص انتقال پادگان ساری به خارج از شهر گفت: در این رابطه جلسه ای در تهران تشکیل شد که قرار بود نماینده وزارت دفاع و نمایندگان مردم ساری در خانه ملت در آن حضور یابند.

حجازی افزود: به دلیل عدم حضور نماینده وزارت دفاع جلسه با حضور استاندار و معاونان ایشان تشکیل شد و طی آن مقرر شد مدیرکل منابع طبیعی مازندران بررسی مجدد و تجدید نظر در خصوص گزارش ارائه شده سازمان جنگل ها انجام دهد که امیدواریم زمین منابع طبیعی در اختیار پادگان قرار گیرد.

شهردار ساری در رابطه با زمین 17 هکتاری منطقه گهرباران برای احداث کارخانه کمپوست اظهار کرد: 3 مالدار یا چوپان که به عنوان مستاجر منابع طبیعی در زمین مذکور مستقر بودند مزاحمت هایی ایجاد کرده بودند که خوشبختانه با دخالت مراجع قضایی این مشکل در حال برطرف شدن است.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص سرویس بهداشتی مسجد جامع ساری جلسه ای مشترک با هیات امنای مسجد و سازمان اوقاف استان داشتیم که مقرر شد این سرویس به شهرداری واگذار شود تا شهرداری برای آماده سازی آن اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورا در محقق شدن بودجه، شهرداری را یاری کنند چون در صورت عدم هدایت وحمایت شورا مطمئن باشید اگر شهردار ، رستم زال باشد نیز موفق نخواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.